Pardus... Özgürlük İçin...
<
Şirket içi geliştirme ekibi portalı olarak kullandığımız Drupal'a Blogger bloglarımı feed etmek istedim. Bunun için drupal üzerinde gerekli modül yükleme ve ayarları yaptım. Ve fakat karşıma bir format problemi çıktı : Drupal, Atom değil RSS'den anlıyordu. Bunun üzerine Blogger'ın ayarlarını değiştireyim dedim ve gördüm ki blogger sadece Atom yayınlıyor eğer RSS istenirse çevirici servisleri öneriyordu. Doğrudan önerdikleri siteye gittim ama başaramadım. Niye bilmiyorum. Zaten fazlaca da uğraşmadım ve hemen başka servisler var mı diye Google'a sordum ve gelen birkaç tanesini okudum. Sonuç : Atom 0.3 to RSS 1.0 Bu sitenin verdiği linki drupal'a girdim ve artık çalışıyor. Şimdi sıra Drupal'ın cron ayarlarını düzeltmeye geldi ki düzenli olarak haberleri toplasın.
/p>
<

<2yorum:

<< Geri dön

< <