Pardus... Özgürlük İçin...
<
Bugün yeni bir blog'a başladım, Cezve. Bu blog içerisinde Java programlama dili ile ilgili şeyleri yazmayı planlıyorum. Böylece kişisel güncemle Java diline ait notlar bir birine karışmayacaklardır diye düşünüyorum. Bu, Java ile ilgili okuma yapmak isteyeceklerin yararına olacaktır. Bu konuda jroller'da bulunan blog'umu da kullanabilirdim tabi, ama buraya gelme nedenim orda Türkçe blog yazamıyor olmaktı zaten. Eğer İngilizce günce tutarsam ya da Java için İngilizce metin yazar isem oraya yazacağım :) Blog adı olarak seçmiş olduğum Cezve ismini aslında ilk olarak yazmayı planladığım kütüphaneler için düşünmüştüm. Sunucu tarafı için "Cezve", istemci tarafı için "Fincan". Bunu da buraya böylece yazmış olayım ki sonradan çaldı çırptı felan olmasın... Belki ileride bu şekilde özelleşen başka bloglarda açarım. Aslında şu anki aktif bloglarımı götürebilirsem, aklımda bir iki adet daha bulunuyor : anime, bilimkurgu - fantastik kurgu edebiyatı, linux, KDE v.b. Beni izlemeye devam ediniz...
/p>
<

<1yorum:

<< Geri dön

< <