Pardus... Özgürlük İçin...
<
Bu blog mevzusuna girdiğimden beri, arama motorlarının nasıl ve neyi indexlediğiyle felan da ilgilenmeye başladım doğal olarak. Çünkü birileri blog2uma geliyor okuyor hatta bazı yerlere linkler koyuyor, n'ooluyor? derken google ve yahoo'da "Hakan Uygun" arattım ve karşıma en çok çıkan girdi : "Hakan, uygun pozisyondaki topa vuramadı" Ve fakat biraz ayıklama sonucunda geçmişte bıraktığım bazı digital izleri de farkettim. Bir de Şu siteyi : Remziye Gencer ödev sayfasını. Bu sayfa içerisinde bir şiirim yayınlanmış. Kendisine bu ilgisi nedeniyle teşekkür ederim. Büyük ihtimalle elinde o an ne var ise onları girmiş sayfaya ama beni okumuş birisinin varlığı genede gururlandırdı. Bu yıl içerisinde üst üste gelen Kybele ilgisi OkumaEvi projesini bir an önce hayata geçirmem konusunda beni motive ediyor ( gaza geliyorum ). Dipnot olarak belirteyim The Upper Canadian, kendisine vermiş olduğum günün blogu bağı hakkında bir girdi yazmış ( Yahoo! ).
/p>
<

<0yorum:

    <

<< Geri dön

< <