Pardus... Özgürlük İçin...
<
Bugün sabah saat 8:30 civarında, bir haftadır ertelediğim Cezve yazımı hazırladım ve yayınladım. Bu yazı FreeMind isimli bir düşünce haritası uygulaması tanıtımı / duyurusuydu. Az önce Fazlamesai'ye baktığımda önce şaşırdım sonrada şöyle kocaman bir gülümsedim. FreeMind: Özgür Yazılım Dünyasından Zihin Özgürleştirme Hareketi başlıklı, Emre Sevinç imzalı, saat 13:30 civarı yayınlanmış bir yazı var. Yazının orjinali İleri Seviye'de yayınlanmış ama orda ne zaman yayınlandığını bilmiyorum. Bugün "Öklid Dışı Geometri" başlılı yazıda da bahsettiğim eş zamanlılık karşısında şapkam olsa çıkaracaktım. Teslim ediyorum ki Emre Sevinç'in yazısından sonra kendi yazımdan bir parça utandım ve FreeMind'a haksızlık ettiğim izlenimine kapıldım. Herkese bu yazıyı okumasını tavsiye ederim.
/p>
<

<0yorum:

    <

<< Geri dön

< <