Pardus... Özgürlük İçin...
<
Farketmiş olabileceğiniz üzere daha önceleri "Günün ..." başlığı altında verdiğim günün animesi, günün blog'u, günün sitesi gibi şeyleri bırakıp, daha geniş kendi şahsına munhasır blog girdileri olarak yazmaya başladım. Bu şekilde yazmaya başladığım iki temel girdi türü Anime ve Blog'lardı. Şimdi diyebilirsiniz ki kendi kendinize "eee tamam n'olmuş". İşte ilk blog bildirici yazımı adadığım hippie bu noktada gene yapacağını yapıp beni hasetten çatlar halde bıraktı. Blog bildirme öyle değil böyle olur dedi.
***
Burkina Faso Fiso Halk Cemahiriyesi'inde Ali Işıngör, uzun zamandır benim de hissettiğim ve nasıl davranmak gerektiğine karar veremediğim, aslında pek de kabullenmek istemediğim bir konuda, yazmış : Biz mi yaşlanıyoruz, çizgi roman kahramanları mı? Bence okuyun hatta hatta benim yaptığım gibi adresi orya buraya postalayıp okutun...
***
Cezve'de SwingX üzerine yazdığım yazıyı L2FProd geliştiricisi Frederic Lavigne keşfetmiş ve içeriğini merak ettiğine dair bir yorum yazmış, kendisine yarım yamalak İngilizcemle cevap verdim. Burda bunu anlatmamın nedeni ise genel olarak anlaşılmayan bir dilde ( bu bağlamda Türkçe, bu Fransızca'da olabilirdi ) yazılmış bir blog'un iki gün içerisinde ilgili kişiler tarafından keşfedilebilir olması. Sanıyorum bizler günün önemli bir kısmını sistem loglarını inceleyerek geçiriyoruz :)
/p>
<

<0yorum:

    <

<< Geri dön

< <