Pardus... Özgürlük İçin...
<
Gözcü / Gözetmen Olmak, başlamasında tuzum olan bloglardan biri. Volkan, askerden geldiği ve iş aradığı bir dönemde hazır boşken ve ilk kez Türkiye'de F1 yarışı yapılacakken "bari ben de katılayım" deyip, F1 ve Türkiye'de gerçekleştirilen diğer otomobil sporlarında gözcü gözetmen olmak için açılan kurslara katılmaya karar verdi. Neler yaptıklarını felan bana anlatırken ben de ona "bunları bir blog açıp orda niye anlatmıyorsun ki?" dedim ve sanırım yeterince ikna edici olmuşum ki artık ortada bir blog var. İtiraf etmek gerekirse içeriğinin bu kadar zengin olacağını beklemiyordum. Şu anda Gözetmen, benim yarışlar hakkında bilgi aldığım birinci adres konumuna geldi. Öncelile F1 arada da WRC olmak üzere yarışlar hakkında bilgi alabileceğiniz düzenli güncellenen bir kaynak durumunda. Tabiki bununlada bitmiyor, Volkan'ın gözetmenlik yaptığı ya da en azından katıldığı diğer etkinlikler hakkında da çeşitli yazılar ve kendisi çekmemiş olsada özenerek seçilmiş fotoğraflar bulabilirsiniz.
Ben düzenli olarak takip ediyorum. Bu kadar yazıdan sonra anlıyacağınız üzre size de tavsiye ediyorum...
/p>
<

<1yorum:

    <
  • <- teşekkür ederim.. teveccühünüz efendim.
    - Ee.. biz de sizi okumak istiyorduk?
    - tabii tabii sizlerde geliniz, kapımız herkese açık.
    gözetmen/p>

    <Blogger volki saat 'de yazdı < /p>

  • <

<< Geri dön

< <