Pardus... Özgürlük İçin...
<
Ogame oyununa başladığım zaman belirttiğim gibi bu oyunun çok zamanımı almayacağını düşünerek başlamıştım. Yanılmışım. Sürekli başında oturmanızı gerektirmeyen bir oyun olmasına rağmen, oyunda başarılı olmak oyunla ne kadar ilgilendiğinizle bağlı. Dolayısı ile ne kadar oyuna bağlıysanız o kadar başarılı oluyorsunuz. Eh oyun bile olsa yaptığın işin hakkını vermek gerek deyip giriştiğimiz için ittifakdı, forumdu, anlaşmalardı derken geçenlerde bir baktım oyunun benden istediği zaman o kadar artmış ki artık baş edemiyorum. Üstelik oyunun doğasından kaynaklanan, başkaları uyurken, sabah kalkarkalmaz, gece yatmadan önce gibi garip saatlerde oynamak başarıyı arttırdığından ayırdığınız zaman az da olsa göreli olarak o saatlerin değeri daha fazla oluyor. Neyse uzun lafın kısası, oyunu bıraktım. Tüm oyunculara başarılar ve iyi oyunlar dilerim
***
Zamanın göreliliği konusunda bugün çok güzel bir çalışmayla karşılaştım. Zamanın göreli değerini hissetmenizi sağlayacak bir saat tasarımı bu. "Tasar tasar nereye kadar" diyen Erol Işık tasarmış ve Tasarama'da yayınlamış. Ben pek beğendim sizlerede en azından bir göz atmanızı tavsiye ederim...
/p>
<

<0yorum:

    <

<< Geri dön

< <