Pardus... Özgürlük İçin...
<
Canavar A.Ş., bugüne kadar okuduğum, dinlediğim, seyrettiğim masal, mitoloji, fantastik kurgu romanlar, filmler, çizgifilmler ve benzerlerinde yer alan, benim de büyük bir ilgiyle, çoğu zaman hikayenin kendisinden daha fazla, takip ettiğim, canavar, büyülü, doğa üstü yaratıkların tanıtımını olacak. Aslında bu fikir ne bana ait ne de yeni. Hatta J.K. Rowling'in yazdığı Harry Potter ders kitabı "Fantastik Canavarlar Nelerdir, Nerede Bulunurlar?" ve Mehmet Kösem'in yazdığı "Hayali Varlıklar : Türk İslam Tarihinde" isimli kitaplar bile var - ki blog ismi bile Monster Inc.'e nazire. Bundan bir iki yıl evvel Ayten'e bir hikaye anlatırken içinde gargoyle geçmişti ve ne olduğunu açıklamam gerekmişti. Bunun ardından ona her hafta üç yaratık / canavar tanıtıyordum. Bir süre bu böyle devam etmiş ve o zaman "acaba bunları internette bir sayfa açıp orda mı yayınlasak?" diye konuşmuştuk. Geçenlerde aklıma geldi ve neden burda, blogumda anlatmıyorum dedim ve işte. Hem Ayten'e ilk anlattığım olduğu için, hem de blog'u şer'e karşı korusun diye ( her ne kadar sağ üst köşede bir adet olsada ) gargoyle ile başlayalım...
/p>
<

<0yorum:

    <

<< Geri dön

< <