Pardus... Özgürlük İçin...
<
Hayali Yerler Sözlüğü, Alberto Manguel - Gianni Guadalupi tarafından yazılmış, Sevin Okyay - Kutlukhan Kutlu tarfından çevrilmiş, YKY'den yayınlanmış... Fantastik edebiyat tutkunlarının mutlaka edinmesi gereken bir kitap. Yerdeniz'den Orta Dünya'ya, Yaşlı Balıkçının Adası'ndan Güneş Ülkesi'ne düşlenmiş bütün mekanlar bir araya toplanmaya çalışılmış... ( mış diyorum çünkü yeni mekanlar düşlenmeye devam ediyorlar ) İçerik olarak olmasa da fikir olarak eşdeğer bulduğum İhsan Oktay Anar'ın Puslu Kıtalar Atlası'nı da şimdiye kadar okumamış olan varsa, okuma listelerine alıp bir an önce okusunlar derim... Bu arada "Canavar A.Ş." fikrinin yeni olmadığı söylemiştim ama bu kadarını beklemiyordum : dün Kabalcı'da dolanırken fantastik yaratıkların tanıtımını içeren bir seri VCD gördüm. Firma adını hatırlamıyorum eğer unutmaz da bir sonraki gidişimde öğrenirsem eklerim...
/p>
<

<2yorum:

<< Geri dön

< <