Pardus... Özgürlük İçin...
<
Daha önce olacak denen tüm etkinlikler gerçekleşti. Hafta sonu Blog Kardeşleri toplanmış, keyif yapmışlar... Bizde bir kısım Penguen olarak piknik yaptık. Ardından, ne kadar piknik yorgunu da olsak, şort ve tişörtle oldumuz için biraz üşüsekte, Tori Amos konserine gittik. Şahaneydi... Ne kadar şahane olduğunu size saphie anlatsın... İki günde 2000+ arşiv eposta okudum ( tamam okumadım göz gezdirdim ), bir o kadar daha incelemeye niyetim var. Bu konuda yakında daha detaylı yazarım... SourceForge'a yeni proje başvurusu hazırlıyorum. Bir aksilik olmaz ise, Onur'la birlikte geliştirmekte olduğumuz IDE4DB, yakında sourceforge üzerinde geliştirilen bir proje olacak... MobilCRM'in web sitesinde bir haran tasarımını kullandığıma dair OSWD'ye kayıt yaptırınca, iki gün içinde 150+ hit almış. İstatistiklerde zıplamayı görünce bir an afalladım... Format31. Bitse de kurtulsam.
/p>
<

<0yorum:

    <

<< Geri dön

< <