Pardus... Özgürlük İçin...
<
Üçgün uğraştıkdan sonra sonunda bugün kayıt işlemlerimi tamamladım. Artık İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Bilim Tarihi Bölümü öğrencisiyim. Kayıt olmak, benim için her zaman zor olmuştur. Mutlaka listelerde istenmeyen ek bir bir evrak almam gerekmiştir. Bu seferde öyle oldu. Afla gelen öğrencilerin askerlikle ilişkisi olmadığına dair belge alması lazımmış. Askerlik şubesine gittiğimde ise 2000 yılından bu yana yedeklik yoklaması yaptırmadığım ortaya çıktı. Bir de onla uğraşmam gerekti. Ayrıca lazım evrak listesinde 4 adet olan fotoğraf, afla gelenler için 12 adetmiş. Tabiki afla gelen öğrencilerin bunları ek olarak getirmesi gerektiğine dair hiçbir yerde uyarı, yazı v.s. birşey asılı değil. Her birini lazım olduğunda öğreniyor ve edinmek için uğraşıyorsunuz. Bütün hepsinden sonra ise, İstanbul Üniversitesi'nde Bilim Tarihi Bölümü artık olmadığından ( kapatıldı ), dersleri ( toplam 14 adet ) nerden nasıl alacağımla da henüz belli değil. Haftaya Salı günü eski bölüm hocalarımla görüşüp nasıl bir yol izlemek gerektiğini öğreneceğim. Not : Kayıt oldum ya, artık kanatlandım, uçuyorum.
/p>
<

<3yorum:

<< Geri dön

< <