Pardus... Özgürlük İçin...
<
Bir müddet önce blogların gazetelerin ve köşe yazarlarının değil fotokopi fanzin dergilerin rakibi olduğunu iddia etmiştim.1 Fakat elektronik dergilerin doğrudan bildiğimiz basılı dergilerin / süreli yayınların rakibi olduğunu iddia ediyorum. Genel olarak elektronik bir derginin, konvansiyonel bir dergiden basım ve dağıtım dışında işleyiş, üretim ve okur elkileşimi açısında hiç bir farkı yok. Bu noktada bu rekabet konsunda gardını şimdiden alan bir çok konvansiyonel dergi aynı zamanda elektronik sürümlerini de yapıyorlar.2 Uzun vadede durum ne olur bilmem ama elektronik dergilerin çok daha fazla gelişeceğini ve okur bulacağını düşünüyorum.3 İşte size takip ettiğim elektronik dergilerden bazıları : Internette yer alan Türkçe içeriğe sahip gazete ve dergilerin listesine ise burdan erişebilirsiniz. Not 1 : Bu konuda Blog Kardeşliği bir adım daha öteye geçip e-gazete çalışmasıyla rekabet gücünü arttırmakta :) Not 2 : LinuxWorld, National Geographic v.b. Not 3 : Burda bir çelişkim olduğu doğrudur. Eğitim sürecim ve alışkanlıklarım nedeniyle hala elle tutabileceğim, koltuğuma uzanarak ve hatta arada uyuklayarak okuyabilceğim şeyleri tercih ediyorum.
/p>
<

<1yorum:

    <

  • Yazdığınız dergilere bir de Pozitif PC'yi eklemek gerek. 7 sayıdır, geniş bir içerikle çıkan dergi, gerek profesyonelliği, gerekse süreklilik ve geniş içeriğiyle en azından bilgisayar ve özgür yazılım temalı dergiler arasında sivriliyor/p>

    <Anonymous Adsız saat 'de yazdı < /p>

  • <

<< Geri dön

< <