Pardus... Özgürlük İçin...
<
Güray Onok, Kybele'nin en genç şairi... Kendisiyle, daha başka bir çok kişiyle olduğu gibi, Murat Öksüz sayesinde tanıştım. Birlikte içtiğimiz, sızdığımız da oldu ama ilişkimizin en temel unsuru okumak ve yazmaktı. Tabii bir de şiir.. Kendi anlatımı ile :
"Benim adım Güray Onok. Hep Arturo Bandini olmak istedim ve Emin Kitol gibi yazabilmek. Siz muhtemelen beni tanımıyorsunuzdur. Zaten bunda bir gariplik de yok. Önce tanışalım isterseniz… Günlerden Salı’yı, aylardan Aralık’ı, içkilerden Rakı’yı severim ve çoğu zaman kendime benzerim. ... Şiir kanıma karıştığından beri dünya bir şiir oldu benim için. Yazdım, okudum ve belleğime kazıdım onu. Kendim şiir olamayacağımdan(ne de dünya) sadece insan olmaya çalıştım, insan kalmaya. Becerebildim mi? Şimdilik, muvaffak oluyorum gibi..."
Kısa bir süre önce blog dünyasına adım attı ve işte : Şiir Kanıma Karıştığından Beri, Güzel İnsanlar Tutanağı Kybele şairi iken okumayı pek severdim kendisini, şimdi bir blog yazarı iken de...
/p>
< < <