Pardus... Özgürlük İçin...
<
Bugünlerde bir yoğunluktur gidiyor. Bari dedim şöyle toplu özet geçeyim de meraklananların merakını gidereyim. Merak etmeyenler nasılsa 2sn içinde bir başka blog'a zıplarlar :) Bilgi Üniversitesi Özgür Yazılım Günleri 24-25 Şubat günleri gerçekleşti. Bir süredir görmediğim kişileri ( mesela kardeşimi :) ) gördüm. Tüm Penguence ekibi ilk kez bir araya geldi. Bunun dışında sunumlar ve etkinlikle ilgili zaten bir dolu şey okumuşsunuzdur diyorum o nedenle yazmıyorum. Eğer okumadıysanız Linux Gezegeni'ni ve Fazla Mesai'yi tavsiye ederim... Ardından küçük bir kış tatili yaptım. Kartalkayada 4 gün boyunca kaydım, yedim, uyudum v.s. İyi bir tatildi. Yeterince dinlendiğimi ( kafa olarak, yoksa bedenimdeki her kas ayrı ayrı ağrıdılar :) sanıyordum ama geri döndüğümde hiçte öyle olmadığını anladım :( Bu arada uzun süreli yatılı misafir olarak Bekir Bey ( 7 kiloluk bir tekir kedi ) geldiler. Eğer anlaşabilir isek bir müddet bende ikamet edecek... Ve işte Penguence 4. sayısı hazırlanıyor, tatilde iken sarkan işler toplanıyor derken hayat devam ediyor...
/p>
<

<1yorum:

<< Geri dön

< <