Pardus... Özgürlük İçin...
<
Evet, bahar geldi. Her yer yeşillenmeye başladı. Buna benim blogum da dahil. Önceki tasarım konusunda zaten pek olumlu eleştiriler almamıştım. Sadelik konusunda herkes hemfikirdi ama kırmızı-gri karışımının okunurluktan uzak olduğunu söylüyorlardı. Umarım bu yeni tasarımı beğenirsiniz. Tasarımı üreten, düzenleyen ve dağıtan herkese teşekkür ederim... Ek : Yeni tasarım, IE6'da sorun yaşıyormuş. Bunun için CSS'de bir iki değişiklik yapmak durumunda kaldım. Artık daha düzgün görünüyor, ama size genede Firefox ya da Opera kullanmanızı tavsiye ederim. - Evet evet bahar geldi di mi Cevat abi? - Tabii Benjamin, bak yeşil.
/p>
<

<5yorum:

    <
  • Yalnız arşivlerdeki bazı sayfaların halen blogun ilk tasarımıyla duruyor. (Bkz. http://huygun.blogspot.com/2005/05/mandriva-2005-ve-kablosuz.html)

    Güle güle blogla../p>

    <Blogger Arda Çetin saat 'de yazdı < /p>

  • <
  • Hani css'leri neyi düzeltmiştin ??

    Biz kendi tasarımımızı kendimiz istediğimiz gibi yapıyoruz. :P
    bkz: http://gumustozu.blogspot.com/

    Yinede hayırlı olsun... Hoşgeldin bahar !/p>

    <Blogger volki saat 'de yazdı < /p>

  • <

  • Arşivdeki yazıların tasarımlarını bilerek değiştirtmiyorum. Yazıldıkları zaman hangi tasarım var ise onla duruyorlar.

    Böylece gerçek bir arşiv olduklarını düşünüyorum :)/p>

    <Blogger Hakan Uygun saat 'de yazdı < /p>

  • <

  • Firefox ve Opera'da her hangi bir sorun yok. Eğer IE tam ekran yapıldığında dağıtıyor ise diyecek çok da bir şeyim yok. Tabii gene bir bakarım ama söz vermiyorum.

    Teşekkür ederim.../p>

    <Blogger Hakan Uygun saat 'de yazdı < /p>

  • <
  • <Blogger cumartesi saat 'de yazdı < /p>

  • <

<< Geri dön

< <