Pardus... Özgürlük İçin...
<


Biliyorsunuz, motor aldım. Tabiki bunun için A2 sürücü belgesi almam gerekiyordu. Benim ise daha önceden sınavlarını verdiğim ama gidip teslim almadığım B sınıfı sürücü belgem vardı. Gittik bir kursa, sorduk. Dedilerki fark sınavına girersin, sonra bu iki dosyayı birleştirir bir seferde iki sürücü belgesini birden alırsın. Aman ne güzel ne güzel diye sevindiydim.

Neyse efendim, 3 ayda bir yapılan sürücü belgesi sınavları için bütün bahar bekledik. Ardından sınavlar bitti sertifikaları aldık ve Beşiktaş Emniyet Müdürlüğü'ne gittik. Dediler ki :

"Bir önceki sertifikanı ( B ) Şişli ilçesinde bir kurstan almışsın önce oraya gidip B sınıfı sürücü belgeni alacaksın ardından buraya geleceksin, sana A2 vereceğiz. Eğer Şişli'deki bir kursa gitseydin, ikisini aynı anda alabilirdin."

Ehliyetinizi hangi ilçede kursa gittiyseniz ancak ordan alabiliyormuşsunuz! Sebep? Kime kızsam ki?

***


Neyse ben bu motoru iş ve ev arasında kullanmak için aldım yani her gün köprü geçeceğim. Bunun için OGS veya KGS almam gerekiyor. İnternette biraz bakındım, İş Bankası ve Ziraat Bankası şubelerine gidip alabiliyormuşum. Gittim bir İş Bankası şubelerinden birine, sırada bir müddet bekledim, dedilerki biz sadece bizde hesabı olanlara verebiliyoruz, şurdaki şubeye gidin. Gittim o şubeye, sıra nosu aldım. Biraz bekledim. Sıram geldi, dedilerki, yanlış yerden numara almışsınız, biz sadece İş Bankası müşterilerine veriyoruz, Müşteri Temsilcisi numarası almanız lazım. Gittim tekrar sıra numarası aldım. Biraz daha bekledim. İş Bankası artık sadece İş Bankası müşterilerine KGS veriyormuş. Acaba elektronik bir bilgiyi düzenlemek bu kadar zor mu? Biz bu işi yapıyoruz diye yazdıkları yazının altına, artık sadece bizim müşterilerimize bu hizmeti veriyoruz yazmak bu kadar zor mu? Bu bilgiye ulaşmak için 1.5 saat sıra mı beklemem gerekiyor?

O kızgınlıkla, çıktım yola. Köprü üzerindeki gişelerden alacağım KGS'yi. Ama ama o ne "Sistem arızalı veremiyoruz!"

Şimdi kime kızmalı?
/p>
<

<7yorum:

<< Geri dön

< <