Pardus... Özgürlük İçin...
<
İnsanlığın bilgi aktarmak için ilk buluşu olan resim yazıya ( hiyeroglif ) geri dönüyoruz. Zlango projesi, mobil telefonlarda kullandığımız kısa mesaj işlemini değiştirmeyi hedefliyor...

Mesajınızı, uygulama içerisindeki çeşitli resimleri seçerek yazıyorsunuz. Mesajınızı alan kişi sizinle aynı dili konuşmuyorsada bu resimlerden ne dediğinizi okuyabiliyor. Tıpkı Çin alfabesi gibi. Dolayısı ile karşınızdaki ile konuşamıyor olabilirsiniz ama bu yazışmanıza engel değil...

Ev ödevi : Resimde ne yazıyor?
/p>
<

<7yorum:

    <
  • <1.) sevgi kelebekleriyle şeker şeylerin buluşması..
    2.) ben, kalbim ve sen şeker miyiz neyiz?

    ay fena oluyorum, daha fazla dayanamıycam.. :) (bu da, siz gülmediniz ama ben aslında komik bişey söyledim demek, hatırlıyosun di mi, hani tarih öncesinde vardı..)/p>

    <Blogger cumartesi saat 'de yazdı < /p>

  • <
  • <Anonymous Adsız saat 'de yazdı < /p>

  • <
  • <Anonymous Adsız saat 'de yazdı < /p>

  • <
  • ama aradaki samimiyete gore ben kalp sen ne seker duruyor falan die de sonradan kivirilabilinir.. yaziyorum sadece, haddimi asmadim bak kivaminda.../p>

    <Blogger sickprincess saat 'de yazdı < /p>

  • <
  • <1. direk çeviri
    "benim kalbim senin şekerim"

    2. türkçeye çeviri
    "seni seviyorum tatlım"

    :D Nasıl anlamış mıyım?/p>

    <Blogger volki saat 'de yazdı < /p>

  • <
  • <Blogger ustertuna saat 'de yazdı < /p>

  • <
  • <ÇOK TATLI SEVİYORUM SENİ.../p>

    <Blogger YALNIZLIK OKULU saat 'de yazdı < /p>

  • <

<< Geri dön

< <