Pardus... Özgürlük İçin...
<

2 yıl önce bugün ( 10 Aralık 2004 ) Blogger'da blog tutmaya başlamışım. Bu süreç içinde 192 yazı yazmışım. Bunlar yaklaşık 120 farklı etiketle işaretlenmişler. En çok kullandığım ilk on etiket ise sırasıyla şunlar :
  • linux
  • bloglar
  • duyuru
  • kişisel
  • tanıtım
  • günün...
  • anime
  • foss
  • internet
  • etkinlik

StatCounter kullanmaya başladığım günden bu yana da blog'umu 23,575 kişi ziyaret etmiş. Bu ziyaretlerin önemli bir kısmının okur değil, google'dan arama yapıp gelen ve 0.1 saniye içinde başka bir yerlere giden tarayıcılar olduğunu sanırım tahmin ediyorsunuzdur.

Yukarıdaki bilgileri ikinci yıl sonu muhasebesi diye nitelendirmeyiniz. Bunlar bu blogun kapanış muhasebesi. Evet, huygun.blogspot.com kapanıyor.

Fakat hemen sevinmeyin. Bir blog yazarı olarak benden kurtulmuyorsunuz. Bende modaya uyup kendi adresime ve wordpress'e taşınıyorum. Pek yakında yepis yeni bir adresten ve blogsisteminden yazmaya devam edeceğim.

Efendim görüşmek üzere diyelim...
/p>
<

<6yorum:

    <
  • <Blogger Arda Çetin saat 'de yazdı < /p>

  • <
  • <Blogger Ali Işıngör saat 'de yazdı < /p>

  • <

  • Sadece burada daha fazla yazmayıp, yeni blog'da yazmayı düşünüyorum.

    Ama bu söylediğinizi de dikkate alaıp yeniden değerlendireceğim.

    İlginize teşekkürler.../p>

    <Blogger Hakan Uygun saat 'de yazdı < /p>

  • <
  • Teşekkürler/p>

    <Blogger Mehmet Recep Türkoğlu saat 'de yazdı < /p>

  • <

  • Blogger'ın şu anki sürümünde etiketleme sistemi bulunmuyor fakat Beta sürümünde galiba varmış, incelemedim. Bloggerdaki bu etiketleme sorunun çözümü olarak genelde del.icio.us ya da technorati etiketlemeleri kullanılır. Bunun içinde blog'unuza etiket linklerini elinizle siz yazarsınız. Ya da benim geliştirmiş olduğum şu firefox eklentisini kullanabilirsiniz : Etiket Düzenleyici

    Kendi alan adım üzerinde blog tutmak için bir uygulama kullanmak durumundayım. Wordpress ise PHP ile geliştirilmiş en başarılı özgür blog uygulamalarından birisi.

    Arda'nın bahsettiği RSS ekleme işleminin Wordpress'te tam olarak nasıl yapıldığını bilemiyorum ama kavram, blogger'ın vermiş olduğu RSS ( Atom ) beslemesinin bir başka uygulama içerisinden veri olarak kabul edilmesidir. Örneğin Linux Gezegen'i uygulamaları böyle çalışır./p>

    <Blogger Hakan Uygun saat 'de yazdı < /p>

  • <
  • TV KANALLARI HAKKINDA DAHA DETAYLI BILGI ICIN TIKLA/p>

    <Anonymous Adsız saat 'de yazdı < /p>

  • <

<< Geri dön

< <