Pardus... Özgürlük İçin...
<
Evet artık bir Pardus kullanıcısıyım. Dere geçerken at değiştirilmez düsturundan yola çıkarak düne kadar, günlük işlerimde kullandığım dizüstü bilgisayarımda ( IBM T42 ) 15 Mayıs 2005'den beri hiçbir ayarına dokunmadan Mandriva 2005 çalıştırıyordum. Penguence'yi yayınladıktan ve iş yerinde yetiştirilmesi gereken işleri teslim ettikten sonra 1-2 gün makinemi kullanmamaya dayanabileceğime karar verdim ve yedekleri alıp, işleme giriştim. Bu kurulum ile birlikte makinemde iki işletim sistemi ömürlerini doldurdu. Hali hazırda fabrika çıkışı yüklü olan Windows'ta kendi halinde bir bölgede yaşıyordu ve bu kurulum sırasında onuda defnettim. Pardus kurulumu gerekli ayarlamalar, yedeklerin geri alınması işlemleri tahminimden çok daha kısa zaman aldı. Ben iki günü gözden çıkarmışken, 3-4 saat gibi bir zaman içinde gerekli herşeyin kurulumu ve ayarlamaları yapılmış oldu. Daha önceki tecrübelerimden kablosuz ağ ile uğraşmayı umuyordum ama sadece 10dk mı aldı :) Mutluyum, gururluyum, Pardus'luyum...
/p>
<

<1yorum:

    <
  • Ama "geç olsun, güç olmasın" dürtüsü diyorsan sen de haklısın derim :)/p>

    <Blogger Arda Çetin saat 'de yazdı < /p>

  • <

<< Geri dön

< <